HIT– ett affärsutvecklingsprogram för hållbar innovativ tillväxt
Behöver vår affärsmodell justeras? Vilket är nästa steg i vår digitaliseringsresa? Hur kan vi fortsätta att vara en attraktiv arbetsgivare? Det är några av frågorna som HIT-deltagarna arbetar med under programtiden.
Programtid: 6–8 månader
Innehåll: Workshops och kunskapshöjande seminarier cirka en gång i månaden och individuell coachning däremellan.
För vem: Små och medelstora företag som vill höja beredskapen inför förändringar, skapa konkret affärsnytta och ökad innovation genom tillgång till expertis och nätverk.
Nästa programstart: 26 september 2024
Mer information om HIT programmet
Läs vad andra deltagare tycker om HIT
Res Ola Persson från Björbo Snickeri
Res Ola Persson är vd för det anrika snickeri- och inredningsföretaget Björbo Snickeri AB, med varumärket Björbo Badrum. Han deltog i premiäromgången av HIT och är mycket nöjd med det han och företaget fick ut.
Caroline Lenner från Orsa Stenhuggeri
Hon är unik för sin bransch och har bestämt sig. Familjeföretaget ska lyfta med fokus på hållbarhet och affärer.